Indlæser...

Ejerforeningsadministration

Vælg en professionel administrator

Arbejdet med at administrere en ejerforening kræver en viden om mange regler, vedtægter, bestyrelse, generalforsamlinger m.v.

Som advokater med speciale indenfor ejendomsadministration holder vi os løbende opdateret indenfor reglerne og kan hjælpe med at vejlede ejere og bestyrelse omkring driften af foreningen.

Således sikrer I, at alle kan være helt trygge ved de beslutninger som træffes og måden hvorpå de føres ud i livet.

Vi klarer opgaven

Hos Viuff & Bilde har vi mange års erfaring med administration af såvel store som små ejerforeninger samt de udfordringer, som kan opstå i den forbindelse.
Vi har et professionelt set-up, som løser enhver opgave, som I måtte have behov for.

  • Hvorfor os ?

    Vi tilbyder en professionel administration af ejerforeninger og disses ejendomme.

    Som medlem af en ejerforening er du medejer i et fællesskab, der gemmer på en masse jura.

    Som Advokatfirma med Ejendomsadministration kan vi sørge for alle de opgaver, der hører til driften af en ejerforening og samtidig tilbyde en kvalificeret juridisk sparring.
    Vi har ikke behov for at sende opgaver/problemer til en anden afdeling eller til eksterne advokater, da vi selv kan løse de nødvendige juridiske opgaver, herunder inkasso, husordenssager og retssager.
    Opgaven håndteres af den advokat, som i forvejen har kendskab til jeres forening og jeres situation.

    Vi bestræber os altid på at levere en kompetent og effektiv administration.

  • Hvilke opgaver udfører vi ?

    Vi kan tilbyde at foretage følgende opgaver for foreningen, (en andel eller alle).

    • Opkrævning af fællesudgifter m.v.

    • Behandling af vand- og varmeregnskaber

    • Kontrol og betaling af de løbende udgifter, skatter m.v.

    • Inkasso samt retssagsbehandling

    • Kontakt til ejere, bestyrelse m.v.

    • Indkaldelse til generalforsamling samt deltagelse heri.

    • Deltagelse i bestyrelsesmøder, hvor der måtte være behov herfor.

    • Juridisk sparring til ejerne/bestyrelsen

    • Bogføring af indtægter og udgifter

    • Udarbejdelse af regnskab for ejendommen(e)

    • Eventuel kontakt til vicevært (løn til vicevært betales af ejeren)

    • Øvrige områder.